1 Mart Cuma günü Kars İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü Konferans Salonu’nda açılış konuşmaları ile başlayacak Uluslararası Kars Konferansı; UNESCO, UNDP, COP24, EUSALP gibi uluslararası kuruluşlardan konuşmacıların katılacağı panellerle devam edecek. Ulusal basının yanı sıra, Associated Press, Al Jazzere, Agence France Presse, Financial Times, France 24 Radio gibi uluslararası basının da takip edeceği panellerde; ‘Yöresel Gastronominin Turizme Etkisi’, ‘İklim Değişikliğinin Dağ ve Kış Turizmi ile Kayak Merkezlerine Etkileri ve Bu Yönde Avrupa’da Alınan Önlemler ile En İyi Örnekler’ ve ‘Zaman ve Tarihe Yolculuk: Kars’ın Kültürel Miras ve Tarih Alanlarındaki Zenginliği’ konuları ele alınacak. Ayrıca, faaliyet kapsamında 2 Mart Cumartesi günü bir dizi tanıtım etkinlikleri de gerçekleştirilecek.
Related Posts
Parasal sıkılaşma bireyselde stres getirdi
QNB Finansbank ekonomistleri tarafından oluşturulan “Ekonomi Stres Endeksi”, henüz sınırlı seviyede olmakla birlikte, parasal sıkılaşmanın bireysel tarafta etkilerini göstermeye başladığına işaret etti.
QNB Finansbank ekonomistleri tarafından oluşturulan “Ekonomi Stres Endeksi”, henüz sınırlı seviyede olmakla birlikte, parasal sıkılaşmanın bireysel tarafta etkilerini göstermeye başladığına işaret etti.
Meyve ve sebze sektörü İzmir’deki fuarda buluştu
İzmir’de ilk kez düzenlenen Interfresh Eurasia Yaş Meyve Sebze Fuarı, meyve ve sebze sektörü ile ambalaj, lojistik, depolama ve makine üreticisi firmaları bir araya getirdi.
İzmir’de ilk kez düzenlenen Interfresh Eurasia Yaş Meyve Sebze Fuarı, meyve ve sebze sektörü ile ambalaj, lojistik, depolama ve makine üreticisi firmaları bir araya getirdi.
Hızlı tüketimde büyüme yüzde 6 fiyat değişimi yüzde 71 oldu
NielsenIQ, Türkiye’de geçtiğimiz yıl sigara ve alkol hariç hızlı tüketim pazarının geçen yıl ciroda yüzde 81 büyüdüğünü açıkladı. Avrupa’nın hacimsel küçülme yaşadığı bir dönemde Türkiye’de hacimsel büyüme yüzde 6 seviyesinde gerçekleşirken fiyat değişimi yüzde 71 oldu. E-ticaret 2023’te yüzde 116 gibi güçlü bir ciro artışı kaydetti.
NielsenIQ, Türkiye’de geçtiğimiz yıl sigara ve alkol hariç hızlı tüketim pazarının geçen yıl ciroda yüzde 81 büyüdüğünü açıkladı. Avrupa’nın hacimsel küçülme yaşadığı bir dönemde Türkiye’de hacimsel büyüme yüzde 6 seviyesinde gerçekleşirken fiyat değişimi yüzde 71 oldu. E-ticaret 2023’te yüzde 116 gibi güçlü bir ciro artışı kaydetti.